kuzeyalii tam 2 aylıkken yaptırdım hiç bişi gerekli değil 4 saat aç durdu sonra doktor pipisinden ine yaptı o sırada annesi sen yanında oluyorsun sonra karnını doyurdum ve içeri aldılar on dk yani hemen işlem bitiyor sonra tekrar karnını doyurdum kusma olmuyorsa hastanden cıkarıyolar hemen bizde öyle oldu çünkü eve gelince ilk çişini yapısında ağladı sonrası az az mızmızlandı bardak büyük beden bez kullanmadım doktorumuz üç gün ılık suda 15 dk bekletmemi söylemişti fucudin diye de krem sürüp bezini kapatıyordum 4 güne iyi oldu şimdi iyiki yaptırmıştım diyorum