Outlander ben oğlumla 25 günlükken parka pikniğe gitmiştik. Aile pikniğiydi herkes oradaydı, emzirme önlüğü sayesinde bir iki saatte bir emzirdim. Zaten bebek arabasına bebekleri koyunca uyuyorlar sallandıkça. Hiç zorluk çıkmaz korkma, herşeyin ilki vardır de çık 🥰 benim oğlum 11 aylık olacak eşim sürekli yanımızda değil, tüm dışarı işlerini falan kendimiz yapıyoruz alışveriş hastane falan. Kendimi de gezmeye çok çıkıyoruz, ki havalar ısındı kendimiz bile evde durmayı istemezken çocukların da dışarı çıkmaya hakkı olmalı ☺️ Sütünü sağıp 3 saat idareli kullanabilirsin de aslında ben bazen öylede yapıyordum. Ek gıdaya başlayınca daha kolay oldu tabi bu süreç