Hilalk aynı böyleyiz biz de. Ne kadar emerse emsin illa mama istiyor. Sütüm arttı ama hala az. Damla çay her şey kullanıyorum ama bir göğsümden aşırı az süt geliyor hala, diğeri daha iyi. Sağdığımda anca 30 cc çıktı. Mamayı da 60 veriyorum yani mantıken 90 cc alıyor bu çocuk. Fazla değil mi acaba. Doktor bir buçuk ayda 120 cc dedi ama forumda sabitlenen başlık var demin gördüm 4 5 aylık bebeklere 120 cc veriyorlarmış. Sizinle aynı olmamıza sevindim çünkü hiç bilmiyorum ne yapsam, ne kadar mama versem