koalamiyim Doğum yapalı 11 gün oldu, 3. gününden itibaren belimde tutulmuş gibi bi ağrı var. Topallayarak, bi yerlere tutunarak zor yürüyorum. Ayağa kalkmakta ve yürümekte zorluk çekiyorum. Bu normal bi durum mu yoksa ben mi ters bi şey yaptım acaba? 🥺
Lina_2021a koalamiyim bende aynısı oldu bebeğim 8. Ayının içerisinde hala da ağrıyo ama ilk zamanlar gibi değil inşAllah geçer🤲
Ozgeayazmuhammed koalamiyim >!!< Bebeğim 4 aylık halen çok ağrıyor eğilince zor doğruluyorm iğne vurdukları yeri.hissediyorum resmen
Pelininannesii koalamiyim 4 ay önce oldum bende ama hiçbir ağrı yok belimde, sadece çok eğilerek iş yaparsam normal bir bel sırt ağrısı oluyor 5 dk sonra geçiyor. Sanırım bünyeden bünyeye fark ediyor. Çok geçmiş olsun
iremceren koalamiyim 27 ay önce doğm yaptm bende olmadı ama bnde doğm sonrasu aşırı baş ağrısı ilk 1 sene aralıklarla tekrarlayan baş ağrısı olmştu her bünye farklı maalesef
Teusa Lina_2021a Ozgeayazmuhammed Ya benm hamilelikte acayip sırt ağrım olurdu doğumdan sonra hala devam ediyor sandım da geçen gün ayiktim. Spinal vurulan yer ağrıyor, tam o kemik. Yüz üstü yattığımda falan kalkarken tutuluyorum resmen , çok rahatsız edici. Okuyordum hep meğersem bunu kastediyorlarmis nasıl geçireceğiz acaba
koalamiyim Lina_2021a inşallah 🌼 kaçıncı ayda azaldı ağrısı? Hiçbi iş yapamıyorum kalkıp bebeğime bile zor bakıyorum 🥺
koalamiyim Ozgeayazmuhammed iğne vurulan yer ağrımıyor benim tam belim ağrıyor sol bacağıma vuruyor ağrısı fıtık falan oldum diye düşünmeye başladım artık 🤦🏻♀️
Beyzolas koalamiyim şuan çok fazladır yeni olduğu için ama zamanla azalıyor benim 6 ay oldu hala ağrıyor belim ama öyle topallama vs yok onlar geçiyor
koalamiyim Beyzolas inşallah geçer dümdüz yürümeyi özledim.. hamileyken de bel ağrısı çektim ama yorulduğumda oluyordu bu her ayağa kalktığımda oluyor 😔
koalamiyim Beyzolas inşallah geçer dümdüz yürümeyi özledim.. hamileyken de bel ağrısı çektim ama yorulduğumda oluyordu bu her ayağa kalktığımda oluyor 😔
KEREM0000000 koalamiyim yeteri kadar dinleniyo musunuz ben ilk günler dikkat etmedim çok ağrıdı hem belim hem başım ama sonra akıllandım çok dikkat ettim bana ablam baktı zaten sağolsun yemeğimi bile yatağıma getirdi
koalamiyim KEREM0000000 bebeğim sarılık geçirdi, hastanede yattık evde de kendim kalkıp ilgilenmem gerekti dinlenemedim maalesef. Benimle de pek ilgilenen yok 😶
Betbetbet koalamiyim benimde belim ağrıyor ve bacagıma ayaklarıma vuruyor ağrısı karıncalanmada oluyor 4 ay oldu dogum yapalı
tazebiirannee koalamiyim benim ilk zamanlarımda yoktu bebeğim 3.5 aylık artık eğilip kalkarken iğne yaptıkları yer ağrıyo 🥲
koalamiyim tazebiirannee çok geçmiş olsun. bilseydim genel anestezi yaptırırdım çok can sıkıcı bi durum😔
Ozba06 Bende de bel baş ağrısı var 26. Günündeyim ek olarak kulak çınlamadı kulakta basınç var bunu yaşayan var mı çok kötüyüm