Merhabalar canım anneler 💕
Bebeğim 3 aylık ve kitap okumak istiyorum ona. Eminimki sizler de bebeklerinize en başından beri kitaplar okuyorsunuzdur. Ben bir tane BİMden okuma kitabı almıstım bir aylık falanken, onu okuyorum arada. Ama ayına ne kadar uygun bunun belli bir kriteri var mı nereden başlanır açıkçası bilemiyorum. Bilgisi ve önerisi olan tüm annelerimi bekliyorum sohbete 🌸