Bugün başladık 2kez lazımlıga 3 4 kez altına yaptı kuşum gece bez bağlamadım sizler uyuduktan sonra bağladınız mı? Uykudan kaldırdınız mı gece ? Uyanıkken 1 2 saat aralarla yaptı bir de kakasını yapmadı hala :( kefir falan vereyim dimi yarın??
Yarın da evdeyiz salı kreşe gidicek sağolsun öğretmenimiz destek olacak bu süreci birlikte yöneteceğiz 😇 bu soruları merak ettim kontrol ederim ama yapar farketmezsem?
Bir de huyu suyu 2gündür felaket çok strese girdi bağırıyor çağırıyorrrrr beni sinir etmek için elinden geleni yapıyor en son kestiğim tırnaklarını yemeğe kalktı masayı yaladı🤭sizde de oldu mu??