[silindi] Kızlar bebeğim 1 ay 25 günlük göğüs yaralarından cok çektim suan iyi gibiler hala açıyorlar ama kanamıyorlar artık en azından. Ama smdi de de kahverengi kısım hep kızarık ve kırmızı noktalarla dolu normalmi acaba ben gibi olan var mıdır
[silindi] CannOz hadi ya🤦♀️ gerçekten çok kötü oldular emzirirken sürekli kesicem memeden diyorum ama uyuyunca kıyamıyorum bakicam bilemiyorum
[silindi] Sudee96 çok kötüydüler doktor fucidin ve fito krem sabah aksam sür emzirmeden önce yıka gün içinde de her emzirmeden snra zeytinyağı sür demişti ben artı olarak lansinoh krem ve göğüs kalkanı alıp kullanmaya başladım iyilesmislerdi 1 hafta normal gitti bıraktım bnde krem sürmeyi bebeğinin ağzına zarar diye ama suan gene başladılar sol kanadı hatta kahverengi kısımdan
Sudee96 [silindi] valla 999 ayar gümüş kapak bi gece yattım onla anında düzeli sonra sürekli taktım tavsiye ederim
CannOz [silindi] Dediğiniz gibi insan kıyamıyor. Benim cildim de çok hassas ona bağlıyorum. Herkesin bu şekilde olmuyor çünkü. Kanama olduğu günler sütü sağarak vermeye çalışıyorum.
zdvci Tugbanur Canım zeytinyağını hafif ısıt göğüs uçlarına ve kahverengi kısma sür göğüs pediyle kapat ben gerçekten faydasını gördüm yoksa ağzına bile veremiyordum zararı olmaz korkma tecrübeyle sabit
Kbrasare Ben 2 ay çektim hala da arada çatlama oluyor çareyi her emzirmeden sonra memeyi duru su ile silip kurulayıp zeytinyağ kantoronyağ karıştırıp sürdüm ve mümkünse açıkta bırak daha çabuk iyileşiyor