Bebeğim 7 aylık 5 ayda tadimlara başladık ve su son 5 güne kadar okadar güzel yemek yerdi ki günde 3 öğün kahvaltıda yumurta öğlen sebze püresi veya çorba ara öğünlerde yoğurt meyve vs çok da güzel yerdi ekmegi bile kuru kuru alır elinde yerdi. Ya bişey oldu bu çocuğa ağzını kitliyor kaşığı eliyle ittiriyor elimle yedirsem kafasını çeviriyor istemiyor ağlıyor açmıyor ağzını sadece meme emiyor 5 gündür bi lokmacik bişey yemedi çocuğum ne yapcam nasıl yapsam nasıl yedirebilirim yemeğini 😞😞😞