giizzo Aslında benim de şöyle bir durumum oldu. Tayin sebebi ile bütün eşyaları eşimle gonderdim. Uyku kiymetlimisss adli kitabı da göndermiş bulundum. 12 aylık olunca tek uyku diye aklımda kalmış. Tamamen bilmemezlikten 🤣Normalde 13 aylık olunca geçilmesi gerekiyormuş tek gündüz uykusuna 😴