prensveprensesannesi35 Rabia2717 2 ayliktan beri kullaniyorum 3 aya kdr yeni dogan aparati ile yastik ufakla kullandim smdi 5 aylik olucak bazen disa dogru bazen ice dogru kullaniyoruz kurtarici oluyor slingi beceremedkk biz kullanmayi eggy baby kanguru kullaniyirum
FerideDeniz Senem45 yenidoğan aparatı kullanmalısın. Ben de öyle yaptım iki aylıkken aparatla birlikte kullanmaya başladım. 🙂
acimavi Rabia2717 4 aylıktı sanırım. Orada rahat duracağı kadar büyüdüğüne emin olduğumda kullanmaya başladım
Demetbulut Rabia2717 yeni doğan uyumlu aparatı ile doktorunuza danışıp 20 günlğkten beri kullandım 14 aylık olana kadar