aybikreis evet evet, ben adetim gecikince test yaptım silik çizgi çıktı. Hemen doktora gittim. Ultrasonla baktı “rahim duvarı kalınlaşmış, hamileliğe hazır ama kese veya yumurta göremiyorum ” dedi. Kan tahlili istedi ve sonuç betahcg yüksek çıktı.. Bunun üzerine “ geç döllenme olabilir, yumurta kanaldan rahme inmemiş daha ” dedi 1 hafta sonra tekrar başka doktora gittim (şehir dışındaydım o ara).. “ kese oluşmuş ama kalp atışları yok” dendi.. Tekrar bi kaç gün sonra yine doktpra gittim kalp atışlarını duyduk falan.. Fena bi süreçti, çok gergin ve endişeyle geçti o ara. tuttu mu tutmadı mu, dış gebelik mi derken çok korkmuştuk.. 🤦🏻♀️
Zaten hamilelik boyunca da bebeğimin gelişimi hep 1 hafta geriden geldi bizim mesela 🤷🏻♀️