Rabia4747 2 ay yedi günlük bebeğim.var herşey baya kötü oldu zor geçiyor.zamanlarım kafamı pencereden cikaramiorm duş alamiorm.yemek yapamiorm.üçüncü aya az kaldı gerçekten herşeyi düzene girer mi dört gözle.bekliyorum uykusu emmesi :( dayanamıyorum
Deletedmom_28 Rabia4747 3 ay 11 günlük bir şeyin değiştiği felan yok 🥺 tabi bebekten bebeğe değişir orası ayrı gaz sıkıntısı yarı ya indi sadece
Sudee96 Rabia4747 dördüncü ay atağı başlıyor bayağı zor bir dönem oluyor. Benim bebeğim ozamana kadar çok çok iyi di uyku düzeni falan 3. Ayda sapıttı ama 5. Ayda gerçekten çoğu sıkıntı bitiyor
Elevka_96 Rabia4747 3.5 aylık olduğunda gaz sancıları bitti gece 3_4 de uyumayı bıraktı 11 gibi uyumaya başladı. Sonra 4. Ay atağı geldi saat başı uyanıp süt istiyordu gündüz de emmiiyor zorla veriyordum. Ataktan sonraki gün bebeğim birden erken uyumaya başladık suanda herşey dört dörtlük diyemem ama en azından biraz uyuyabiliyorum
Bfgm Rabia4747 gaz sıkıntısı çok vardı benim kızımda o da huzursuzluk yapardı 3.5 aylık olduğu zaman gaz sıkıntısı geçti açıkçası benim kızım duruldu ama zaman zaman farklı tavırlara büründüğü oluyor tabi çocuk sonuçta anı anını tutmaz Merak etmeyin geçecek bu günler benim kızım simdi 21 aylık artık derdini sıkıntısını öyle ya da böyle anlatıyor tam konusamasa bile geriye dönüp bakınca vaayy bee diyorum 🙈 tabi bu zamanlarında büyük sorumlulukları ve daha büyük zorluklari oluyor bu günlerinizin tadını çıkarın ❤️
Elf33 Hiç degişmşyor dahada zorlaşıyor bence en azından biz öyleydik. Bide 1 yaş ayagını görün Allah yardımcımız olsun
Pcoslubiranne Rabia4747 4.aydan sonra azaliyor ama bitmiyor sadece alisiyorsunuz.Sonra farkli farkli seyler basliyor.Ben oglumu 5 saniye sirt ustu birakamazdim kolik bir bebekti surekli aglardi.Hem kucakta gezecek hem de pis pis olacakti o kadar yoruluyordum ki.Aksam 1 saat bebek arabasinda evde gezdirirdi esim.Ben de dinlenirdim. Cok zor zamanlardi ama hepsi gecti.