Sedaahsen36 6 ay doğum yaptım sezeryan ile bel ağrısı yaşayan var mı bide uzandığınızda karın bölgenizde ağrı hissediyor musunuz
Umutveannesi Sedaahsen36 benim 1 ay 29 gün oldu hiç bel ağrısı yaşamadım henüz. Ara sıra ameliyat yerimde bi sızlama oluyor o kadar
Ebruuuuuuu Sedaahsen36 7 ay 17 günlüğüz belim felaket ağrıyor oğlum ayakta sallayarak uyuyor kalkarken belim çatlıyor resmen bide çok ağır iş yaptığım zaman çok ağrıyor dikiş yerimi oğlum tekmelediği için orayı hiç söylemiyorum bile 😅
Sudee96 Sedaahsen36 Spinal olanlarda olabiliyor ama bence doktorunuza danışın belki çözebilecek bir şeydir baya zaman olmuş bende hiç olmadı
Sudee96 Sedaahsen36 Spinal olmadıysanız kesin doktora gidin bence o zaman altı ay olmuş artık iyileşmesi lazım ya da arada sırada ağrıması lazım olursada