Sinem74 aa nasıl böyle birsey olur,devlette mi doğum yaptin ,çünkü özelde asla böyle birsey olamaz ,artı 1 ay boyunca o bez icinde kalmış inşallah enfeksiyon yada başka birsey olmamıştır, hiç ama hiç normal değil bu durum, tamamen doktorun ihmali yada dikkatsizliği🤨