kızlar ağustosta kızkardeşimin düğünü var bebeğim ozaman 4 aylık olacak ben yalnızca anne sütüyle besliyorum. şimdiden kıyafet arayışına girdim, sizce bluz etek yahut bluz pantolon tercih etsem çok mu basite kaçar önerilerinize açığım şimdiden teşekkürler .😍