Her beslenmeden sonra lıkk lık ses geliyor sanki yarım dolu şiseyi aşagı yukarı sallıyormusum gibi normal mi bu oğlumda var onda hiç öyle bi ses duymamıştım her bebek farklı diyorlarda arabada giderken falan sessizlik varsa lık lık dışardan net duyuluyor