Lutfen bilgisi olan yardımci olabilir mi kafayı yemek üzereyim korkudan ölecem . Oğlum 4 ay 22 günluk 4 gün önce sünnet ettirdik ameliyathaneden çıktığında iç çekiyordu. Sonra neyse eve geldik çok huysuzluk etmedi ama 3.gün basladı geceleri çöģlık feryatlarla ağlamalarla uyanıyor asla susturamıyoruz aķsamdan çiş tutuyor sanki ilk iki gun böyle bir şey yoktu . Asla susmuyor bir saat bilemedin iki saatte bir böyle zar zor uyutuyoruz kafayı yemeye ramak kaldı .neden acaba fikri bilgisi olan nolur yardımm