Mina25 Hayırlı cumalar hanımlar bebeğimin bezini değiştirirken poposunda küçük kristal saydam parçalar vardı bilgisi olan var mi ??
biryavuzkusu Mina25 benim bebeğimdede oluyordu bezden oluyor sanırım prima kullanıyorum 3 numarada çok oluyordu 4 e geçince olmadı hiç
Bitterimsade Mina25 ben sleepy kullanıyorum oğlum için ,oğlumda da oluyordu aynı sorun.Fakat eşim denemek için jean külot bez almıştı onda olmadı bu sıkıntı🙄
Asafeymeninannesi Mina25 Ecmain inşaAllah 🙏 ☺️ Yanılmıyorsam prima kullanıyorsunuz. Demin yorumları okudum netten. Bu konu hakkında şikayet sayısı fazlaydı