biruykusuzanne Var mı kullanan kızlar videosunu izlediğimde çok hoşuma gitti hem baston hemde çift yönlü olması ayrı bir artı ama kullanıp memnun olan var mı merak ediyorum
Ozge8_ biruykusuzanne bızım arabımızda prego da hangı modelden oldugunu hatırlayamadım ama bızım arabamız tutma yerının altında mandalı var kapatmak ıcın cok zor basıyorum katlaması cok zor kı ellerım kıp kırmızı oluyor
biruykusuzanne Ozge8_ bunun koldan dönüyor canım çift yönlü . Kapatma tuşu da tutma kolunda hemen elinin altında bak istersen YouTube da videosu var piccalo modeli diye geçiyor