balbebekannesi01 Yüksek çıkıp 3. Kez topuk kanı Beren anneler var mı? 3. De normal çıktı mı? Bizden 3. İstendi. Beklemek çok yorucu. Yaşayan var mı???
Tugce3401 balbebekannesi01 bizde de kf riski yüksek çıktı. 3. Kez verdiğimizde normal çıktı çok şükür. %90 3.de normal çıkıyormuş ama sizi çok iyi anlıyorum. Sonuç beklerkenki 1 hafta zehir olmustu benim için
snyck balbebekannesi01 2.1 sınır aralığında o yuzden düzenli araliklarla takipte kalıp düzenli olarak diyet açarsınız 6nin üzerine çıktığında sıkı diyet uygulanıyor inşallah normal çıkar ama 2 civarı çıkarsa da çok canınızı sıkmayın sadece takip ederler
elifilyas2208 balbebekannesi01 bizimde kostik fibrozis 2 defa yüksek çıktı sonra sevk oldu arastrma Hastanesi’ne orda tektik yapıldı çok şükür normal çıktı ama ikinci alımda değer düşmüştü. İnşallah sonuç iyi çıkar zor bı durum anlıyorum sizi.
Tugce3401 balbebekannesi01 inşallah temiz çıkar sizin de sonucunuz. Ne zaman vermiştiniz? Bizim sonuc 4 güne cikmisti ama normal çıkınca alamıyorlar. Ben sonucu kendim öğrendim
balbebekannesi01 Tugce3401 cuma verdik biz doktorumuza da damardan kan verdik erken öğrenelim diye bekliyoruz. Düşünmek bizi mahvetti bebeğime bakıp içim parçalanıyor