Wanderlust Ahmet_22 kucuk bebeklerin el ve ayaklarina kan dolasimi tam saglanmadigindan ilk aylar soguk olur usuyup usumedigi ensesinden veya gogsunden anlasilir bebeginiz henuz ilk 3 ay icindeyse cok normal bir durum endise etmeyin
Dondurmalikahve Ahmet_22 normal dolaşım sistemleri yavaş olduğu için el ve ayakları soğuk oluyor çorap giydirin eğer gazlı ise ama ara ara çıkarın başka sıkıntı olmaz, üşüyüp üşümediğini göğsüne ve sırtına bakıp anlayabilirsiniz.