Yagmur98 markasını bilmiyorum. İlk başta göğüs ucum hiç yoktu. Eşim alıp gelmişti hastanede ilk gün. Hergün deniye deniye çok şükür bıraktı. Bebeğimide çok ağlatmadan tabi. Emdikçede ucuda çıktı. Ve zamanla çeneside kuvvetleniyor. Sen vermedende ucu bulabiliyor. Sabırla inş. Olcaktır. Ama denemekten usanmayın. Benim içime hiç sinmiyodu hijyen bakımındanda . Ama tabi ilk başta okdar işimi gördüki. O olmasa ucum hiç olmadığndan emziremezdm hiç büyük ihtimal.