Selda03 Bebeğimin burnu çok fazla tıkanıyor serumu bir iki damla damlatmak fayda etmiyor, mecbur şırıngayla yıkama yapmak zorunda kalıyorum. Geçen gün kafasını hareket ettirdi şırınga burnunu kanattı artık yıkama yapmak istemiyorum ama nasıl açacağım ? (Aspiratör önermiyor doktorumuz)
Lulemom Selda03 en iyi enjektör temizliyor. Onun gibi genizden temizleyen bişe yok malesef. Başını sabit tutarsan sorun yaşamazsın. Evet zor oluyo ama mecbur yapıyoruz. Bide nasıl kanattı ki öyle keskin bişi değil. Çok çok canını acıtır. Bende hep enjektörle temizliyorum evet bazen tutamadığımda başını sallıyor. Ama kanama gibi bişe başımıza gelmedi 10 ayda hiç.
Ysmn11-11 Selda03 ben de sürekli açıyorum burnunu tıkalı tutmak doğru değil zaten bebeğim 2 buçuk aylık şırınga ile açıyorum evime ampul oda nemlendirici aldım daha kullanma fırsatım olmadı ama kuzenim m3mnun olduğunu söyledi içine vikis koyuyorum demişti bende okaliptüs yağı koyacağım o da burun acıyor
Selda03 Eyllsre5224- sterimar almıştım ama çok iyi kullanamadım. Ne kadar basılı tutuyorsunuz? Çok iyi yıkayamadım onunla 😥
Selda03 Lulemom burnunun girişine sürttü çizdi çok az kan geldi artık şırıngayla temizlemeye korkuyorum sanki tekrar olacakmış gibi geliyor
Woman35 Lulemom DemetF Enjektörle nasıl temizliypsunuz ? Ben aspiratörle falan çekmek burun damarlarına zarar verir diye duydum kafam karıştı iyice
Lulemom Selda03 ucu mu pürüzlüydü acaba. Yoksa sürtse de kanatmaz. Korkma. Enjektörün ucunu kontrol et pürüz yoksa bişe olmaz. Bak az önce yine temizledim ben. Bi sorun olmuyo
DemetF Selda03 siringa degilde tek tek tup seklinde olanlar var onlar burna cok da girmiyor ben onlardan kullandim hep ardindan da buyuk cengelli ignenin arka ucuyla topladim acitmiyorda acisa aglar cunku baya ceviriyorum yerinde de durmuyo benim bebem
Haffuse Hep hateket edicekler… yapacak baska caren yok, fizyolojik zararsiz ve en etkili tek yol… Daha sabit tuttmaya calis ya da destek al… Destek de nereye dek ama, aklima baska yontem gelmiyor😌
Lulemom Woman35 ilk 6 ay yan yatırıp 2 ml+ 2 ml sıktım. Sonra kucağımda yüz üstü çevirip sırtına vurdum. Kalanı da aspiratörle çektim. 6 aydan sonra 5 yada 10 ml tek burundan sıkıyorum. Lavaboda öne eğdirip sıkıyorum. Diğer taraftan akıyo zaten. Osman gönlüalın videosu var bunla ilgili. İzle istersen YouTube dan
DemetF Woman35 enjektorle cekmiyorum hic kullanmadim tekli tupleri sikiyorum cengellinin arka ucuyla temizliyorum aspirotorde kullandim arada ama cengelli kadar ise yaramadi
Ysmn11-11 Youtube de videolar var ordan da izleybilrisin ben oyle izleyip yaptim cok aukur simdiye kadar da bir sorun yasamadim
Selda03 Ysmn11-11 izlemez miyim Osman gönülalın videosunu izledim ama bebeğim hareketli geçen kanatınca artık şırıngadan çekiniyorum
Bebikobilge Selda03 ben yan yatiriyorum yüzüne hafif baskı yapıyorum kafasını oynatmasin diye fizyolojik suyu bir deliğe sıkıyorum diğer delikten akıyor sonra tıkanır sa yüz üstü yapıp burnundan akmasını sağlıyorum sonra diğer tarafa yan çevirip yine sıkıyorum iki delikte akmış oluyor. Çıkanlari aspiratorle temizliyorum. Bu yöntemin bir zararını görmedim. Şırınga, cengelli igne falan riskli şeyler değil mi? Bazen peçetenin ucunu belirginlestirip içini temizlediğim oluyor daha yumuşak. Sivrilestirmeden ama
Bebikobilge Bunlar tek kullanımlık ve ucu yumuşak oluyor burnu çizme yada kanatma gibi riski yok. Ucunu kopardiktan sonra pürüzlü yüzey var mı diye parmağınızla kontrol edersiniz ama nolur nolmaz
Selda03 Bebikobilge aslında bunlardan var chicco marka almıştım ama ucunu koparınca pütürler kalıyor o kanatır yapmayım derken şırınga kanattı 😥