Bizimde aynısı oldu. Kızım 10 aylık oldu bugün. 2 gündür ateşi 39,5 lara çıkıyor. Calpolle bile adam akıllı düşmüyor. Fitil kısmen daha etkili ama 5-6 saatten sonra tekrar ateş fırlıyor. Kaka tahlilinde herşeye bakıldı temiz. Kan tahlilinde crp negatif. Öksürük hapşuruk burun akıntısı falan yok. Sadece boğazda hafif kızarıklık var dedi. Yani sebepsiz nasıl bu kadar ateş olur anlamadım. Belirsizlik daha kötü. Keşke adı konsaydı. Allah herkesin yavrusunu korusun. Hasta olanlara acil şifalar versin