HulyaTlas Kızlar bebeğim sevinince ellerini çırpıyor.İnternette kötü kötü şeyler yazıyor.Göz temasında sıkıntı yok seslendiğimde cevap veriyor ama el çırpması neden var tam 1 yaşındayız tecrübesi olan annelerin yardımını bekliyorum
Gok01 HulyaTlas kızım 21 aylık durup durup alkışlıyordu tam 1 haftadır azalttı yani tek belirtilere takılıp araştırmayın sizi üzecek şeyler yazar hep. İnternete asla bakmayın haricinde bir olumsuzluk anne olarak seziyorsanız doktora başvurursunuz zaten ☺️ Korkmayın keşfettiği için bir süre tekrar edebilir 🌸
HulyaTlas Artizneararlabazarda yani ellerini uçar gibi yanlarda çırpıyor internette otizm belirtisi diyor
HulyaTlas Gok01 inşallah Çook saolun🌸🙏🏻 Umarım öyledir.Çocuk doktoruna rutin gidiyoruz olumsuz birşey söylemedi hiç
Gok01 HulyaTlas çok şükür doktorunuza güvenin siz çocuğunuzu en yakın takip eden kişi o ve sizsiniz bizler sadece yorum yapabiliriz söylediğiniz kadarına ☺️