Masall_moms01 a101e gelen şu göstergeli kiwinin termoslarından almıştı eşim. 6 aydır falan kullanıyorum aşırı memnunum. Uzun yolculuk öncesi evde akşam 5 gibi sıcak su koymuştum Ankara’ya gittik ve sabah 7 de bebeğime o suyla mama yaptım ve soğutmak zorunda kalmıştım düşün sıcak tutma süresini tabiki bu tarz eşyalar şans işi biraz