nazdulkadir ben de paspası sadece bir kez kullandım, alışkanlık edinemedim maalesef ama bu aralar daha sık kullanıcam kafaya koydum 🥰bir videoda şey görmüştüm belki size de fikir olur, yer silme sıvı deterjanını fısfıslı şişeye koyup, robotun paspas bezine sıkıyordu ara ara.