taze_anne10 Elvn94 ben ona yeni başladım sizinde tam çözülmüyo mu minik minik tanecikler kalıyo ve diğer devam sütlerine göre kıvamlı biraz sa köpürüyo ama aptamil kadar değil
taze_anne10 Elvn94 ben ona yeni başladım sizinde tam çözülmüyo mu minik minik tanecikler kalıyo bende. Ne kadar çalkalasamda öyle. ve diğer devam sütlerine göre kıvamlı biraz sa köpürüyo ama aptamil kadar değil
busr_erva 6 aylikken tam dönemiyordu kolu hep altinda kalıyordu altinci ayin sonlarina doğru tam dönmeye başladi