Gamzeblg Eşim infulanza grip olmuş bırgun beraberdık ama kötü oldugu gün yanında yoktuk 1 yaşında oğlum var korkuyorum geçmiştir onada diye 🤲🏻
minabebek Gamzeblg endişe etmeyin ilacı var 3. Dozdan sonra toparlıyor hastalar çok çabuk geçse bile ilacı etkili olduğu için Allah’ın izniyle hafif atlatırsınız çok geçmiş olsun 💐