Merhaba anneler..
Oğlum 13 aylık 9600 gram şuanda 2 ayı askindir kesinlikle anne sütü dışında hiç birşey yemiyor abartmıyorum günlük boğazından tek bir lokma bile geçmiyor. her türlu yönetimi denedim farklı farklı şeyler hazırlıyorum yok tadına bile bakmıyor. dişleri hep kitli sekilde. 20 gün once doktora götürdüm demir eksikliği çıktı. İlaci her gün ne zorluklarla düzenli şekilde kullandım. Ama hala bir lokma bile yok. Bütün gün meme meme diyor. Ne yapmam lazım başına gelen oldu mu Çarşamba gününe randevu aldım tekrar götüreceğim lütfen yardımcı olun 😭