Çalışan anneler ve haftasonu tatil olam anneler bebeğinize nasıl vakit geçiriyorsunuz?özellikle 6-7 aylık bebeği olanlar..Ben evde iken oyun oynuyorum, müzik aciyorim şarkı söylüyorum, masal anlatıyorum ,sonra bebek arabasi ile gezdiriyorum ..Şuana kadar böyle.. hafta içi de yarjm gün anneannesinde yarım gün benimle ..Uyuuyunca bulaşık yemek işlerini yapıyorum..Bazı annelerimiz sanki 7/24 cocukla ilgilenip yemek yapmayıp ev işini bırakıp sadece cocuga odaklanmami bekleyen konuşmalar yapiyor ..Tabi doğru bulmuyorum yani aynı zamanda ev isleri ve esjme de zaman ayırmam gerektiğini düşünüyorum, eşim cocugu on plana aldin beni unuttun diyor haklı da.. Sizler neler yapıyorsunuz hanımlar ?