Eşimin yüzünde yaklaşık 10 yıldır et beni var büyüyor ama cok hızlı değil cok yavaş 10 yılda bu kadar büyümüş işte. Normalde birkere doktora gitmişti doktor önemli birşey değil demişti ama az önce birşey okudum ve aklıma takıldı yüzünde et beni olupta aldıran var mı? Hangi doktora gitmeliyiz.? Zararlı mı? Resim ekledim.
