PrensesRavza Songulaltun benim kızım 6 aylık ben sadece akşamları yatmadan önce veriyorum rahat ce yok uyuyo yeni vermeye başladım böyle yok tutup unuttuğunu görünce önceden baslasaymisim dedim yani tabi her bebekte farklılık gösteriyor tatlı olduğu icin kızım sevdi tadını
tostikinannesi Songulaltun Dışardan almaktansa , eğer vaktin de varsa kendin yapmanı öneririm. Ben kendim yapıyorum bol lifli, sıfır şekerli tatlandırmak için muz ekliyorum ya da kuru üzümlü yapıyorum 🤗
Deletedmom115 Sakura-chan Bende aldığım zaman ziyan olmasın diye kendim yedim bir daha da almadim zaten 😊
FeriDeniz Simayiniz beş aylık bir bebeğin yiyebileceği yiyecekler yaz ve kış mevsimine göre tablolaştırılmıştır hanımefendi. Hiçbirinde de cicibebe yazmaz. Hiçbir doktor da cici bebe önermez. Siz yok illa vereceğim diyorsanız kendi bileceğiniz iş. Sizin deyiminizle kendi süpermomlığınızı kanıtlamış oluyorsunuz zaten. 👏
Deletedmom115 Simayiniz Zehir mi derseniz bana göre zararı olan her şey zehirdir. Özellikle 1 yaş altı bebekler için. Saydığınız şeyler gayet vitaminli ve yararlı şeyler siz zaten yazmışsınız bizim yazacağımızı. Beni annem cicibebeyle büyütmüş ama hiç annem verdi bende vereyim demedim aksine annemi örnek alıp bu kadar gereksiz bir şeyi oğluma vermedim ha sen verirsin bir şey diyemem. Vermeyen anneler de super mom değil aslında aradaki farkı anlayan anneler.
deletedmom173 Sakura-chan valla bizimki 1 yaşında hala ayrı yapıyoruz kendimize ve bebeğime bizim yemeklerden tabikide yiyor faZlası ile şimdi herşeyi zeytinyağı yada tereyağı ile yapamıyoruz Mısır yağı ayçiçek kullanıyoruz ilikli kemik suyu asla sevmem oğlum yiyor içiyor demem o ki sizin dediğiniz gibi nereye kadar o şekilde beslenecek
FeriDeniz Sakura-chan hanımefendi tanrıça gibi yersiz yakıştırmalar yapmayın. Yaptığınızın yanlış olduğunu söylemek tanrıçalık mı? Ortada hatalı bir davranış varsa ve fikir edinilmek isteniyorsa durumu yorumlar insanlar. Bu platform bunun için var.
FeriDeniz Sakura-chan süpermomlığın size ait bir kavram olduğunu bir önceki yorumda yazmıştım zaten. 😊
Sakura-chan FeriDeniz aynı şey işte sende cicibebe vermiyorsun tanrıçasın işte . Çok sağol iltifat için 🥰
belinaybeyza Songulaltun https://www.instagram.com/p/BoVOXWQAOWV/?igshid=1bpdi3zahefar bu tarifte sut yaziyo ama ben sut yerine su koyuyorum
tczehra [bilinmeyen] çok tatlı bebe büsküvileri canım ne kadar geç verirsen o kadar iyi olur, bende mama veriyorum aptamil doyurucu oluyor bir daha içine birşey katmadım hiç o dönemde
kiliclar [bilinmeyen] çok şekerli neden veriyorsunuz benim kızım 18 aylık daha toplasanız 10 kere vermemişimdir ama 6 aydan sonra kaşık maması verdim aptamilin sütlü büsküvili olanından şekersiz çünkü