Bebegim bir aylık cildinde önce isilik gibi ardından sari uçlu sivilce benzeri içi sulu yaralar çıktı bütün vücudunu kapladı doktorlar krem verdi vücut enfeksiyonu olduğunu söylediler birsey yapamıyorlarmis kendiliğinden geçermiş 20sine kontrol verdiler başına gelen var mı?