Bebeğim 7 ay 10 günlük çok hareketli dışarda bebek arabasına durmuyor, kangurudada bi yere kadar duruyor. Hep babasının kucağında tek dışarı çıkamıyorum asla. Dışarda gördüğüm herkes çok rahat geziyor ufakta olsa büyükte bi tek bizimki sıkılıyor. Ben zaten dışarda bile olsam gözünün içine bakıyorum ay şimdi ağlıycak mı ay acıktı mı acaba altı pis mi ne zaman rahat rahat gezicem ben. Çok fazla yükle geziyorum bir de aslında herşeyi yeteri kadar alıyorum ama güm sonunda temiz kirli bakıyorum her yer her yere girmiş çantada işim asla bitmiyor nolur bana fikir verin ne yapabilirim ? Siz ne zaman rahatladınız tek çıkabiliyor musunjz