Aselminaa 3 ay 13 günlükken döndü oğlum. Dönmesine destek olun siz. Hep yere koyun ve sağa sola hafif hafif çevirin kendisi öğreniyor o şekilde. Eşimin annesi bebek görmeye geldi arada böyle sağa sola ittir hafifçe dedi ve eşimin annesi 4. Güne bak dönüyor dedi☺️ Ben bebeğe bişi olur diye hiç müdahale etmiyordum ama eşimin annesi biraz destekledi oğlumu dönüverdi ve şuan sürekli dönüyor sende öyle yap canım. Birşeyi yapmayı öğrenınce baska seylere yelteniyorlar kendilerine güvenleri artıyor . Şimdide kendini yerden kaldırmaya calısıp basını kaldırıyor. 😊