Hanimlar biz tadımları bitirip ek gidaya geçiş yaptık. Her seyi yiyor ayına uygun olarak. Mesela mama hazırlıyorum ona 1 cay bardağı kadar yiyor ama fazlasını istiyor. 1 su bardagi kadar denedim bu sefer de süt için agliyor. Doymuyor sanırım. Ne yapacağımı şaşırdım. (Sadece mama ile besleniyor)