_prensesannesiyim Doğumdan sonra bı defa adet oldim 6 ay olmadım ve ilk defa adet oldim 23 gündür adetim normal mi ve bu ay ilk defa 3 ay korunma iğnesi olmuştum böyle bir durumla karşılasan oldu mu napmaliyim devlettede en yakın randevu tarihi 10 gün sonraya
GizeminEdizi _prensesannesiyim bende çok.igne yüzünden 70 gündür adet olamıyorum ki Kasım’da yaptırdım,lanet bir şey o resmen hormonlarimizi mahvettik,bu kadar kanama asla normal olmaz ,bir doktora görünün.
_prensesannesiyim GizeminEdizi evet ilk defa vuruldum çocuk dusunmedigin korunma amaçlı ve kanamam hâlâ devam ediyor