Anneler merhaba çok yumurca 13 aylık bir oğlum var sorum şu ben hamile olduğumu hemen anladım regli olmama 4 gün vardı test yaptım pozitif çıkmıştı acaba 2. Kez hamile olan arkadaşlar ilk hamilelik ile aynı belirtileriniz varmıydı yoksa hiç beklemediğiniz bir zamanlamada mı öğrendiniz yani regli gecikmesi gibi belirtim yok reglimide var korunuyoruz da 2 farklı yöntem ile ama ben hamile miyim acaba diye düşünüyorum sanırım psikolojim benim ile oyun oynuyor 🤷🏻♀️😄