Psikolog okb ve depresyon tanısı koydu acilen psikiyatri ye gidip ilaç tedavisine başlamam gerektiğini söyledi. İlaç tedavisi başlayanlar huzursuzluk ve iç sıkıntısını atlatabildiniz mi? İlaç kullanmaya başladıktan sonra ne gibi değişiklikler oldu ne kadar sürede oldu tecrübelerinizi paylasabilirmisiniz?