_YanakReisinAnnesii Gmzee3 ayaklarım patlayacak gibi olmuştu ve çok acyordu benimde , otururken ayaklarımı sallandırmadim sürekli yüksekte tuttum , uyurken bile ayaklarımın altına yastık koyup uyudum ve bol su içtim 3 güne tamamen normale döndü
Mefat Gmzee3 benim de çok şişmişti başlarda pek önemsemedim geçer dedim ama bol su icmeme rağmen 1 hafta devam edince artık onemsemeye başladım ve ayaklarımı vucudumdan yukarda tuttum bir iki günde geçti.
BuseBlt Gmzee3 benim doğumdan önce de çok şişti. Doktorum 1 hafta 10 güne geçer demişti bol su içmeniz gerekiyor
Egeninincisiii Benimde ayaklarım çok sismisti dogumdan sonra bol su içtim ayaklarımı hep yüksekte tuttum yatarken ayaklarımın altına yastık koydum şişliği 1 haftada geçti
Gmzee3 Teşekkür ederim herkese bir an farklı bir durum var diye korkmuştum. Hamilelikte hiç ödemim yoktu bir anda oldu. Önerileriniz için teşekkür ederim🙏😊