Pamuk_bebegim42 Çok düşük çıktı oğlumun bağışıklığı kızlar şurup verdi doktr ama ek olarak bitkisel neler var yaptığınz
Littlebird Pamuk_bebegim42 ilikli kemik suyu ile çorba yapıyorum hep kızıma. Hafif öksürük olsun hemen pekmez veriyorum şurup gibi. Bir de ıhlamur içiriyorum bol bol. Bu üçü kızıma çok fayda sağlıyor
NurY Pamuk_bebegim42 kaç aylık bebeğiniz , doktor ek takviye önermedi mi veya beslenmesi için biseyler anlatması lazımdı
2cocukluanne222 Pamuk_bebegim42 udi hindi yağı bide yerse keçi boynuzu tozu falan öyle şeyler iste gıda mühendisi anne var takip edersen gorursun postları
Pamuk_bebegim42 Littlebird Bende kemik suyu katıyorum hep çorbalarina falan da doğuştan geliyormuş bizimki
Pamuk_bebegim42 NurY Şurup verdi de doğuştan geliyormuş ekstra bitkisel olarak neler verebilirim onu bilmiyorum