Dali05 merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun bol sabır diliyorum doktor bize crystalin dezenfekte sprey vermişti yatayı her açtığımızda siliyorduk. Bulabilirseniz domuz yağı ( bende ilk inanmadım iyi geldi), kantaron yağı, kudret yağı kullanabilirsiniz. Bol susam yedirdim iyi geliyor diye protein desteği verin. İz konusunda controtubex verdiler düzenli kullandım göğüsünde ki iz yok denecek kadar az ama boyu bölgesinde ki çok güneş gördüğü için Sedef gibi daha hafif duruyor. Yazın mutlaka koruyucu güneş kremi sürün. Sizin nasıl oldu