pamuksekerinannesii Kızım bugün sabahtan beri kusuyor ne yese kusuyor hastaneye gittik kan alındı idrar kaka tahlili istendi geldik eve hiçbir şey yapılmadan çorba içirdim yogurt verdm 10 dk sonrası hepsini kustu bulantıyı neyle önleyebilirim 20 aylık kızım
Zeynepeymen pamuksekerinannesii yarın bi çocuk doktoruna götürün vucudu susuz kalabılır hem kusma hem isal varsa kusmasınada medpamid varsa küçük kaşıkla az verebılırsnz kusmayı önler
rua_da_senhora_das_verdades Emziriyorsanız sadece emzirin..engellemeyin. Bir şey yedirmeye çalışmayın.. vücudu yapması gerekeni yapıyor zaten..yarına bir şeyi kalmaz inşallah.. ishalde varsa hafif tuzlu ayran iyi gelebilir. Bunun dışında bol su.
pamuksekerinannesii rua_da_senhora_das_verdades emzirmiyorum muz verdim patates haşladım ayranda veririm birazdan o zaman biz böyle hastalanınca 1 hafta Sürünüyoruz 40 dereceyi aşan ateş başlıyor ve hastaneye yatıyoruz hep böyle olıyor bu sefer erkenden çözüm bulmaya çalışıyorum
rua_da_senhora_das_verdades pamuksekerinannesii verdiğiniz şeylere çiğ sarımsak ekleyebilirsiniz o halde. Çok geçmiş olsun 🌼
pamuksekerinannesii Zeynepeymen metpamid ve motillum veriyorum suyu cok içiyor daha önce böyle kusma ishal vardı çocugum o kadar sıvı kaybetmişki 6 saat hastanede yattık serumlar peş peşe takıldı bayılma aşamasona gelmişti şimdi öyle olmaması için uğraşıyorum