Mihrimahveannesi 4 aylık Kızımın süt ve yumurta alerjisi var. 2 aydır uykusunda emzirebiliyorum uyanıkken hiçbir şekilde emmiyor ağlıyor. Kg alımı çok yavaş mamaya başladım ama şırıngayla zorla veriyorum. Biberona nasıl alıştırabilrim yada hangi biberonu almalıyım ?
agit Mihrimahveannesi benim bebegim 6 aylıkken ek gıdaya basladgımda su vermek icin biberonu koyardım agzına asla tutmazdı gunlerce denedim pes etmedim tutmayı bilmiyodu cunku sadece anne sütü almstı sonuda tuttu 7 aylık suan bi hafta icinde öğrendi tutmayı
Hlyslh agit sormadım ama şöyle yorumladim. Meme emer gibi emdiginden süt ile ayırt edemez ve gereğinden fazla içer belki diye düşündüm. Bize dedi ki doktorumuz alıştırma bardaklarıyla verin suyu hani iki tarafında tutamaclari var ya onlardan dedi.
agit Hlyslh hım anladım evet mantıklı benimkide cok iciyo izin versem bütün biberonu bitirecek ben çekiyorum agzından