Merveigmnkrt Arkadaşlar 6. Ayı bitirdik 2. Numaraya geçmeli miyim 2. Numarası bebeklerde kabızlık vs yapıyormuş biraz korktum açıkçası Hangi mamayı kullanıyorsunuz değiştiniz mi numarayı
zarifbianne Merveigmnkrt Geçmelisiniz tabi ki. 6. ayına girdi geçtik biz. Kabızlıkta hiç olmadı ilk defa duydum. Aynı mamayı kullanmıyor musunuz