Kızlar bebeğim bir yaşında ama sadece ara ara bababa diyor ay diyor yürümüyor ama yürüteçlemçık hızlı gidiyor emekleme şekilde sürünüyor dizlerinin üzerine duruyor ama öyle emeklemiyor onunkıltuga tutundurdugumda duruyor bazen de ayakta bırakıyorum 8-9 saniye duruyor sizce bi sorun var mı sizlerin bebekleri konuşuyor mu yürüyor mu ? Cvplarınızı bekliyorum kafam karışık herkes bi sorun yok bazınbebekler geç konuşur geç yürürdiyorlar ama ben evham yapıyorum 😔