6 ay 25 günlük bebeğim 1 haftadır hafif ateşi vardı 37.5 di atesi diş cikariyo diye fazla önemsemedim dün birden ağlamaya başladı kucağıma aldım çok sıcak olduğunu hissettim özellikle baş kısma çok sıcak ölçtüm ateşini 39.6 çıktı hemen duşa götürdüm oğlumla direkt düşün altına girdim ateşini düşürdüm ama 15 dk sonra yine yükseldi soğuk kompleks yaptım ama yok düşmedi acile götürdüm son çare tahlilleri temiz çıktı başka bı şikayetide yok napicami şaşırdım şuan ateşi 38.8, 39.4 den düşürdüm elimde bez su başında bekliyorum diş çıkarma sürecinde bu kadar ateş oluyomu napmaliyim varmı bizim gibi olan tekrar hastaneye gitmeli miyim