Zynpmom benim saçlar bonus kıvamında 😄 bi dönem arka arkaya Brezilya fönü yaptırdım mahvoldu saçlarım, sonra kıvırcık kullanmaya başladım. Bi maske yapıyodum saçıma o eski formuna döndürdü saçlarımı. 2-3 dal aleovera jelini robottan geçirdim. İçine eczaneden ampul olarak aldığım bemiks, bepanten, evigen kırdım birer tane. Bide hindistan cevizi yağı koydum. Haftada 2 falan sürüp akşam yatıyodum, sabah yıkıyodum. Çok iyi geldi. Şampuan olarak da ogx in curls şampuanı çok iyi. Şekillendirici de sürerim mutlaka. Urbancare twisted curls kullanıyorum. Ama maskeyi mutlaka yap. Kendine getiriyor. Bide kıvırcık saç kuru olur. Mantık nemlendirmek. Saç kuru olduğu için kabarıyor tel tel ayrılıyor. Nemlendirici şeyler kullan. Kurutan şeylerden uzak dur