1.5 yaşında oğlum var şu son zamanlarda günde 1000000000 kere ağlama krizleri tutuyor ve tam susuyor derken başka bişeye ağlıyor. Ağzımı açsam ağlıyor, sussam ağlıyor, sakinleştirmek istesem ağlıyor, kendi haline bıraksam ağlıyor…. bir biz mi böyleyiz? Siz napıyosunuz bu durumlarda artık napacağımı şaşırdım çok yoruyor bu durum beni